28 sierpnia 2014

Pierś z kurczaka z kostką rosołową knorr i kostką bulionową z czosnkiem i pietruszką z serii Smaki i Aromaty

Jak widać na załączonym zdjęciu dostałam od Knorr do wypróbowania 3 produkty.
Wszystkie wykorzystałam na prosty, szybki obiad, a mianowicie na pierś z kurczaka z knorr.
Na dwie piersi z kurczaka użyłam po jednej kostce Knorr: Rosół z kury oraz Smaki i Aromaty - czosnek z pietruszką.


Obie kostki roztarłam w oliwie z oliwek i powstałą pastą natarłam kurczaka, którego następnie usmażyłam. Wyszedł delikatny, soczysty, smaczny. Przygotowanie to kwestia kilku minut, w związku z tym idealnie nadaje się na szybki obiad.
Do tego podałam Frytki, które zalecam wykonać według przepis z linku.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czekoladowe brownie z wiśniową nutą i sosem wiśniowym

Czekolado, ach czekolado, chodzisz za mną w dzień i w nocy, dziś Ci dam wygrać i zjem Cię. O czekolado!  Przepis jest bardzo pros...